loading...
کلاس درس
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
سیگنال 27 683 admin
سوالات 40 620 saeed
تمرین 9 115 sagaliga
نظر سنجی 21 198 alio1348
جلسه دهم 111 904 admin
جلسه نهم 128 1029 admin
جلسه پنجم 131 1902 mahmood52
جلسه هشتم 135 975 mohammad
جلسه هفتم 83 692 mahmood52
جلسه ششم یکشنبه 21 اردیبهشت 153 1788 mohammad
جلسه چهارم 86 1234 mahmood52
بریک آوت و سوالات کاربران... 61 896 hamid
بسم الله الرحمن الرحيم 60 682 hamedjalili
تحلیل شاخص 7 156 mrza
حمید رفیعی بازدید : 21 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (1)

نمودار شمعی:

این نمودار رو دیگه همتون حتما بلدید ولی من به عنوان وظیفه در خصوص مطالب مهمش یک مروری میکنم :

اول اینکه یادتون باشه هیچوقت فقط با کندل و نمودار شمعی یا میله ای تحلیل نکنید و همیشه سعی کنید که از تلفیق تحلیلهای مختلف استفاده کنید...

دوم اینکه برای مرجع نمودارهای شمعی میتونید به این سایت مراجعه کنید: http://www.hotcandlestick.com/candles.htm

نکته:در این سایت کلمه Bearish در ابتدای کندلها به معنای خرسی یا نزولی بودن هست و انتظار داریم بعد از اون سهم ریزش کنه و کلمه Bullish یا گاوی به معنای صعودی بودن سهم هست و انتظار داریم که بعد از اون سهم رشد کنه.

هر کسی روشی داره و من در این دوره سعی کردم روشهای خودم رو بیشتر به شما یاد بدم و از گفتن مطالبی که خیلی مورد استفاده نبودن پرهیز کردم، مثلا من از قسمت کندلها بیشتر اون قسمت کندل شماری که امروز گفتم و اطلاعات شش گانه ای که کندل در اختیار ما قرار میده و در جلسات اولیه گفتم و اسکات شدن کندلها رو که امروز میگم رو استفاده میکنم:

اسکات شدن کندلها:

وقتی سهمی رو به بالا یا پایین حرکت میکنه شمع ما یه شکل معمولی داره ولی وقتی که سهم کم کم میخواد که برگرده و بعد از رشد نزولی یا بعد از ریزش صعودی بشه کندل های ما اسکات میشن یا به صورت دوجی در میان، یعنی اینکه مربع وسط کندل کوچیک میشه و سایه های بالا و پایین بلند میشن و مربع هم تقریبا در وسط کندل قرار میگیره به نحوی که سایه ها تقریبا با هم مساوی میشن.

نکته : طبیعیه که بعد از  رشد سهم وقتی که کندلها اسکات میشن و میل به ریزش دارن به صورت توپر و در بعد از ریزش سهم وقتی کندلها اسکات میشن و میل به رویش دارن توخالی باشن.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر در تاریخ 1393/03/04 و 21:43 دقیقه ارسال شده است

سلام، خدا قوت
میگم سایتی رو در زمینه شمع های ژاپنی معرفی نمودید کار نمیکنه شاید آدرسش ناقص باشه.
با تشکر از شما
پاسخ : سلام
چرا اتفاقا خوب هم کار میکنه، دوباره زدم راحت باز کرد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 108
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 99
  • بازدید کلی : 13,338
  • کدهای اختصاصی